Diskanttikuoro Melodie sai alkunsa vuonna 2018 Facebook‑keskustelusta – ja siitä lähtien on menty yhdessä laulun voimalla eteenpäin. Harjoittelemme Otaniemessä ja joukossamme on reilut 30 iloista, innokasta ja musiikista nauttivaa laulajaa. Kuoroa luotsaa osaavin käsin Pasi Eskelinen, ja ennen kaikkea meitä yhdistää hyvä fiilis ja rakkaus yhteiseen lauluun.

Esityksen kuvaus: Melodie esittää pääasiassa suomenkielistä, neljälle äänelle sovitettua musiikkia. Kuoron soundissa kuuluu vivahteita kansanmusiikista aina klassiseen kuoromusiikkiin saakka, ja ohjelmistoomme kuuluu muun muassa Kähärän ja Makaroffin sävellyksiä.